• 2018-06-13

Biznes i kreatywność na Gdynia Design Days 2018

Największe w Polsce letnie wydarzenie dla branży kreatywnej startuje już 6 lipca. Gdynia Design Days to, poza szeregiem wystaw, także 10 dni inspirujących wykładów, warsztatów i spotkań edukacyjnych na styku designu i biznesu. Jakich ekspertów organizatorzy zaprosili w tym roku?

Gdynia Design Days 2018, plakat (źródło: materiały prasowe organizatora)

Gdynia Design Days 2018, plakat (źródło: materiały prasowe organizatora)

W ciągu 2 dni wykładów połączonych z warsztatami uczestnicy festiwalowego cyklu Design Językiem Biznesu będą mieli okazję spotkać się ze specjalistami z całego świata, a także z przedsiębiorcami, którzy z sukcesem wdrażają strategie oparte na designie. Będzie można posłuchać m.in.: Ingmara Koliga (Aperto / IBM iX), który mówić będzie o nowych modelach przywództwa i zmianach w kulturze pracy czy Michaela Thomsona (Design Connect), zajmującego się rolą designu w myśleniu strategicznym skierowanym na rozwój. O tworzeniu produktów do ekstremalnego użytku (np. dla himalaistów) opowie Wojciech Kłapcia z firmy Pajak Sport z Bielska Białej. Organizatorzy zaprosili także przedstawicieli polskiego startupu Estimote, który podbił cały technologiczny świat swoimi beaconami. Poza prelekcjami uczestnicy będą mogli wziąć udział w części praktycznej, czyli warsztatach prowadzonych przez m.in. Marie Saasen (Saasen Studio), Evelinę Lunqvist (The Good Tribe), Alice i Scotta Krenitskich czy Sylwię Hull-Wosiek (Concordia Design, Volkswagen).

Design językiem Biznesu to przestrzeń spotkań producentów i architektów zmian odważnie tworzących poza ograniczeniami konwencjonalnych strategii biznesowych.

Z kolei moduł szkoleniowy Stwórz i Sprzedaj skierowany jest do osób z branży kreatywnej, które stawiają swoje pierwsze kroki w prowadzeniu własnego biznesu. Tegoroczna odsłona wydarzenia to 5 spotkań z ekspertami z dziedzin takich jak marketing, strategii czy sprzedaż. Warsztaty, wykłady i konsultacje wyposażą uczestników w praktyczną wiedzę rozwijającą przedsiębiorczość, kreatywność i analityczne myślenie.

Uczestnicy 3. edycji Stwórz i Sprzedaj dowiedzą się jak wykorzystywać kryzysy w rozwoju firmy, poznają skuteczne metody negocjacji warunków sprzedaży i komunikacji z klientami, nauczą się kreowania wizerunku marki dzięki fotografii oraz dowiedzą się jak wykorzystać biznesowy potencjał YouTube. Wskazówek udzielać będą: Marcin Warnke (Agencja Marketingowa RZUT OKA), Paulina Ciecierska (Brand Manager marki Cardio Bunny), Magdalena Przelaskowska (Startup Program Manager Google), Dariusz Puzyrkiewicz (współautor Biblii e-Biznesu) i Małgorzata Popinigis (POPin Studio).

Festiwal Gdynia Design Days (GDD) to coroczny festiwal prezentujący najnowsze tendencje i dobre praktyki z zakresu projektowania. Każda edycja ma swoje hasło przewodnie.

Tematem tegorocznej jest ERROR rozumiany jako błąd, spowodowany m.in. przesytem dóbr, nadmiarem informacji, komunikacyjnym szumem, a także relacją człowiek-technologia. Aby stawić mu czoła konieczne jest przewartościowanie celów, zmiana priorytetów i wypracowanie nowych rozwiązań. W kontekście branży projektowej kluczem do osiągnięcia wymiernych efektów jest zrównoważona współpraca projektantów i przedsiębiorców.

Pełen program GDD2018 na stronie Gdynia Design Days. Konieczna rejestracja na wydarzenia.

Gdynia Design Days 2018 #ERROR
Od 6 do 15 lipca 2018 roku
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia

Komentarze wyłączone.

Sonda

Kolekcjonuję:

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Zobacz archiwum

Konkursy

Cytaty


Magazyn

U have turned off the Artwork.

On the other hand U have become integrated with an interactive art experience.

Yes, U can go back but U can't change the fact that U've been integrated...

In case U want 2 turn the Artwork back on just click one of the other buttons.

CODEMANIPULATOR