• 2018-02-16

Barberian

Opus B Brand Design zastanawiali się, czy w kategorii akcesoriów do włosów jest miejsce dla silnego męskiego brandu? Efektem tych rozważań jest projekt Barberian, który pokazuje, że w mężczyznach również drzemie potrzeba walki… o estetykę włosów i zarostu.

Barberian od Opus B Brand Design (źródło: materiały prasowe)

Barberian od Opus B Brand Design (źródło: materiały prasowe)

Projektanci postanowili zadbać o mężczyzn, którzy dbają o swój długi bujny zarost. To z myślą o nich powstał Barberian, silna marka zbudowana na archetypie bohatera – wojownika i barbarzyńcy, który gumki do brody traktuje niczym trofea z wygranej walki.

Aby wzmocnić w mężczyznach poczucie wyjątkowości, skutecznie wykorzystane zostały męskie kody komunikacyjne, odwołujące się do atawistycznej atrakcyjności i siły.

Barberian od Opus B Brand Design (źródło: materiały prasowe)

Barberian od Opus B Brand Design (źródło: materiały prasowe)

Nasza kusząca obietnica marki nawiązuje do ukrytych męskich pragnień, ubarwiając monotonną codzienność, w której zdaje się nie być miejsca dla wojowników i ich rogatych hełmów.

Barberian
Projekt doceniony wyróżnieniem Red Dot: Design Concept 2017 i nagrodą Creativity Gold Award 2017
Opus B Brand Design

Dodaj komentarz

Sonda

Kolekcjonuję:

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Zobacz archiwum

Konkursy

Cytaty


Magazyn

U have turned off the Artwork.

On the other hand U have become integrated with an interactive art experience.

Yes, U can go back but U can't change the fact that U've been integrated...

In case U want 2 turn the Artwork back on just click one of the other buttons.

CODEMANIPULATOR