• 2017-12-14

Design Book od Owens-Illinois

Firma Owens-Illinois wydała w grudniu globalny Design Book, który ma za zadanie dostarczać inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów.

Versa Flip, Olé Products (źródło: materiały prasowe)

Versa Flip, Olé Products (źródło: materiały prasowe)

Owens-Illinois, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób, zarezerwowany tylko dla tego materiału.

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy – czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne – oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego doświadczają użytkownicy podczas konsumpcji, a obietnicą produktu i marki.

Wiele badań potwierdza, że konsumenci kochają szkło. To ich ulubione opakowanie. Żaden inny materiał nie wywołuje takich silnych doznań jak szkło: przyjemność, z jaką trzymasz zimną butelkę z piwem, moment otwierania słoika z ulubionym produktem, oczekiwanie, gdy otwierasz butelkę szampana – stwierdził Andres Lopez, Prezes Owens-Illinois w przedmowie do Design Book.

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe Owens-Illinois na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

Ten katalog to coś więcej niż tylko zbiór pięknych zdjęć – powiedziała Marie-Laure Susset, kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Owens-Illinois Europe. – Odnosi się do narracji marek i trendów konsumenckich obowiązujących w ostatnich latach. Pokazuje rozwój rzemiosła, ekskluzywność szkła jako opakowania oraz wpływ na zdrowe odżywianie.

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów Owens-Illinois i wiodących agencji projektowych na całym świecie.

Prośby o udostępnienie kopii księgi można składać pod adresem mailowym Owens-Illinois.

Design Book
Premiera: grudzień 2017 roku
Owens-Illinois

Dodaj komentarz

Konkursy

Cytaty


Magazyn

Sonda

Działalność której instytucji zajmującej się promowaniem designu cenisz najbardziej?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Zobacz archiwum

U have turned off the Artwork.

On the other hand U have become integrated with an interactive art experience.

Yes, U can go back but U can't change the fact that U've been integrated...

In case U want 2 turn the Artwork back on just click one of the other buttons.

CODEMANIPULATOR