• 2017-12-08

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media

20 listopada nakładem wydawnictwa i pracowni d2d.pl ukazała się książka Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media w opracowaniu Henka Hoeksa i Ewana Lentjesa.

„Triumf typografii” – okładka (źródło: materiały prasowe)

„Triumf typografii” – okładka (źródło: materiały prasowe)

Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować.

Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu? Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój?

Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media
Opracowanie: Henk Hoeks, Ewan Lentjes
Tłumaczenie: Magdalena Komorowska
Premiera: 20 listopada 2017 roku
wydawnictwo i pracownia d2d.pl

Dodaj komentarz

Konkursy

Cytaty


Magazyn

Sonda

Działalność której instytucji zajmującej się promowaniem designu cenisz najbardziej?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Zobacz archiwum

U have turned off the Artwork.

On the other hand U have become integrated with an interactive art experience.

Yes, U can go back but U can't change the fact that U've been integrated...

In case U want 2 turn the Artwork back on just click one of the other buttons.

CODEMANIPULATOR