• 2014-02-13

Daj się wyróżnić

6 marca Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na jednodniowe szkolenie, ukazujące sposoby zastosowania istniejących trendów wzorniczych i konsumenckich w projektowaniu opakowania i komunikacji produktu.

Daj się wyróżnić – wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku (źródło: materiały prasowe organizatora)

Daj się wyróżnić – wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku (źródło: materiały prasowe organizatora)

Celem szkolenia jest ukazanie roli opakowania jako narzędzia marketingowego oraz prezentacja trendów wzorniczych w opakowaniach.

W programie szkolenia:

Rola wzornictwa w sukcesie rynkowym produktu:

  • Obszary projektowania, potencjał wzornictwa, rola projektanta
  • Case studies/ studia przypadków dobrze zaprojektowanych produktów

Trendy wzornicze i konsumenckie:

  • Mechanizmy trendów
  • Trendy konsumenckie – zmiany w oczekiwaniach konsumentów
  • Wpływy wzornictwa w innych branżach produktowych na branżę opakowań, przepływ inspiracji
  • Trendy wzornicze w opakowaniach
  • Ćwiczenie – wykorzystanie wiedzy o trendach, rozpoznawanie trendów

Marketing produktu a opakowanie:

  • Budowanie wizerunku marki poprzez opakowanie
  • Rola opakowania w procesie sprzedaży
  • Case studies – dobre i złe rozwiązania opakowań

Udział w szkoleniu daje możliwości poznania:

  • kierunków rozwoju podejścia do projektowania opakowań
  • mechanizmów powstawania trendów w odniesieniu do opakowań
  • sposobu poszukiwania inspiracji
  • roli opakowania w procesie sprzedaży produktu
  • form komunikacji produktu poprzez opakowanie
  • umiejętności komunikowanie walorów wzorniczych opakowania w rozmowach handlowych

Szkolenie jest skierowane do:

  • menedżerów ds. rozwoju nowego produktu
  • szefów produktów
  • koordynatorów zespołów projektowych
  • kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla
  • członków zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych
  • projektantów freelancerów

Daj się wyróżnić – wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku
6 marca 2014 r.
Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Warszawa

Dodaj komentarz