• 2013-11-18

Lublin Pop-up Shop

7 grudnia w przestrzeni świeżo wyremontowanego budynku Centrum Kultury w Lublinie odbędzie się trzecia edycja targów mody i designu Lublin Pop-up Shop.

Lublin Pop-up Shop (źródło: materiały prasowe organizatora)

Lublin Pop-up Shop (źródło: materiały prasowe organizatora)

Zimowa edycja LPUS jest okazją do kupienia oryginalnego prezentu na święta dla kogoś bliskiego. Oprócz targów w programie znajdą się pokazy, wystawy i spotkania.

Poprzednie edycje LPUS cieszyły się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród mieszkańców Lublina, jak i mediów. Obok twórców lokalnych pojawili się projektanci z całej Polski. Na pokazach mody z kolei swoją kolekcję prezentowała m.in. uznana marka Herzlich Willkommen, która regularnie pojawia się na Fashion Week Poland oraz młoda projektantka z Grecji, Konstantina Konstantinidi. Lublin Pop-up Shop spowodował, że Lublin znalazł się na mapie imprez modowo-designerskich odbywających się w Polsce oraz stał się potencjalnym rynkiem dla projektantów.

Pop-up Shop, znany też pod nazwą pop-up store albo flash retailing, to nowy trend polegający na otwieraniu znikających sklepów. Projektanci i firmy odzieżowe zajmują pewną przestrzeń często nawet tylko na jeden wieczór i organizują w niej tymczasowe sklepy. Pop-up shops traktowane są m.in. jako promocyjne wydarzenia dla nowej linii danej marki i sprzedawana jest ograniczona ilość towaru.

Nawiązując do tego fenomenu stworzone zostały targi mody i designu. Jednodniowe targi mają na celu sprzedaż detaliczną, bezpośrednio od twórców i producentów. Lublin Pop-up Shop to możliwość do zaprezentowania się i sprzedaży swoich produktów dla niezależnych artystów oraz dla znanych marek. Organizatorzy zajmują się promocją projektantów, absolwentów szkół wyższych oraz utalentowanych osób, które łączą kreatywność i innowacyjność w projektowaniu. Swoją uwagę skupiają na rzemiośle artystycznym, designie i nowych technologiach.

Lublin Pop-up Shop
7 grudnia 2013 r.
Centrum Kultury
Lublin

Dodaj komentarz