Forum Informatyki o promocji kultury w Internecie

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w IV Forum Informatyki w Instytucjach Kultury (FIIK) (muzea, biblioteki, teatry, galerie, domy kultury) Nowe media Internetu dla promocji instytucji kultury, które odbędzie się 2 października w Warszawie.

Centrum Promocji Informatyki – logo (źródło: materiały prasowe)

Centrum Promocji Informatyki – logo (źródło: materiały prasowe)

Promocja instytucji kultury i organizacji w coraz większym stopniu polega na sprawnym i efektywnym prowadzeniu komunikacji internetowej. Nowe media określają powszechnie nie tylko internetowe kanały dystrybucji informacji, ale także pola interaktywnego dialogu z publicznością. Dzięki platformom społecznościowym publiczność posiada dziś głos, która trafia do organizacji bezpośrednio i szybko jak nigdy wcześniej. Jakie są aktualne możliwości nowych mediów? Jakie narzędzia powinni stosować specjaliści ds. komunikacji? Jakie pojawiają się trendy?

Kolejna edycja Forum Informatyki w Instytucjach Kultury to przegląd kluczowych zagadnień związanych z promocją w Internecie. W perspektywie dynamicznej przemiany (malejące znaczenia) mediów klasycznych i wzroście siły Internetu uczestnicy wraz z ekspertem dr Mirosławem Filiciakiem zastanowią się, jak zmienia się uczestnictwo w kulturze.

W ramach forum przewidziane są prelekcje o Social Media (Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pinterest) a także o blogosferze. Co ważne, program oferuje również prelekcję dotyczącą języka komunikacji internetowej. Nie zabraknie także tematów związanych z narzędziami wspierającymi procesy komunikacji internetowej (prawie wszystko, co trzeba wiedzieć o Google Analytics, przegląd aplikacji internetowych wspierających zarządzanie organizacją).

Prowadzenie obrad: Dominik Pokornowski

W programie:

  • Uczestnictwo w kulturze wobec przemian mediów – dr Mirosław Filiciak, dyrektor Instytutu Kulturoznawstwa SWPS
  • Media społecznościowe w promocji imprez kulturalnych. Jak wykorzystać social media w strategii marketingowej – Krzysztof Urbanowicz, Mediapolis Interactive
  • Proszę nie wyłączać telefonów! czyli wykorzystanie narzędzi mobilnych dla promocji instytucji kultury – Borys Wróbel, CEO, Head of Business Redmobile
  • Język w mediach elektronicznych (ze szczególnym uwzględnieniem polszczyzny w radiu i telewizji) – prof. zw. dr. hab. Jerzy Podracki, Uniwersytet Warszawski
  • Daj szansę Twitterowi. Instytucja kultury ćwierka. Przykłady najlepszych praktyk z Polski i ze świata – Artur Jabłoński
  • Jak budować relacje, które procentują: biznesowy oraz społeczny aspekt email marketingu – Maciej Ossowski, Dyrektor działu Edukacji, Implix
  • Google+ w instytucji kultury. Dlaczego nie można pomijać Google+? – Dominik Pokornowski
  • Dekalog blogowania dla instytucji kultury – Michał Pałasz
  • Co na horyzoncie rozwiązań technologicznych i czy wszystko z najnowszych trendów informatycznych będzie optymalizować promocję instytucji kultury (?)– Moderowanie dyskusji: Krzysztof Urbanowicz, Dominik Pokornowski

IV Forum Informatyki w Instytucjach Kultury
2 października 2013 roku
Warszawa

Dodaj komentarz