• 2013-05-23

Design nie ma sensu?

13 czerwca od godz. 10.00 Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu zaprasza na konferencję pt. Design nie ma sensu.

Design nie ma sensu (źródło: materiały prasowe organizatora)

Design nie ma sensu (źródło: materiały prasowe organizatora)

Konferencja Design nie ma sensu organizowana przez Galerię Wnętrz DOMAR we współpracy z Wyższą Szkołą Psychologii Społecznej we Wrocławiu ma służyć odmitologizowaniu designu i zrozumieniu jego znaczenia jako procesu prowadzącego do zaspakajania konkretnych potrzeb.

Nie chodzi o to, żeby coś zaprojektować. Chodzi przede wszystkim o to, żeby zrozumieć mechanizm tworzenia i używania świata

– prof. Michael Fleischer

Konferencja, składająca się z czterech bloków tematycznych ma przede wszystkim koncentrować się na projektowaniu jako na procesie: procesie pozyskiwania rynku, tworzenia emocjonalnych relacji przedmiotów z użytkownikiem, budowania wizerunku. Uczestnicy konferencji: specjaliści, managerowie, analitycy rynkowi, projektanci i psycholodzy opowiedzą o swoich praktycznych doświadczeniach związanych z badaniami rynku, zarządzaniem wzornictwem i innowacjami, współpracą między firmami i projektantami. Wspólnie postarają się obalić mity i błędne wyobrażenia związane z designem, oczekiwaniami polskich konsumentów oraz rolą projektantów w procesie tworzenia dobrego wzornictwa.

Partnerami merytorycznymi konferencji są: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu, Wydział Grafiki Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu oraz Harvard Business Review.

Design nie ma sensu
13 czerwca 2013 r., godz. 10.00
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, ul. Ostrowskiego 30
Wrocław

Dodaj komentarz