• 2009-11-14

Festiwal Reklamy AD Days

W dniach od 19 do 21 listopada 2009 roku w Łodzi potrwa Festiwal Reklamy AD Days – święto komunikacji społecznej, promocji, reklamy wizualnej. Wydarzenie adresowane jest zarówno do doświadczonych, cenionych twórców reklamy, jak i do młodych, niezwiązanych jeszcze z żadną agencją artystów, którzy mają ambicję wejść zawodowo w obszar reklamy.

W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się:

  • Galeria Marketingu Miejsc / targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej
  • Idea Hunters / prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy
  • Wystawa Mistrzów Reklamy / wystawa prac wybitnych projektantów reklamy
  • Wydarzenia towarzyszące / warsztaty, seminaria, panele dyskusyjne, imprezy muzyczne

AD Days zgromadzi prestiżowe agencje reklamowe z Polski, ich stałych klientów, jak i potencjalnie nowych odbiorców – przedstawicieli instytucji i urzędów, którzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR. Festiwal to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, twórcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych i koncertów.

Festiwal ukaże dokonania wybitnych twórców komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorów. AD Days chce zaprezentować Łódź jako ważny ośrodek w polskiej branży reklamowej.

Galeria Marketingu Miejsc to targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej. Celem targów jest przybliżenie nowej grupie klientów – przedstawicielom administracji publicznej – narzędzi i oferty profesjonalnej obsługi w zakresie komunikacji i PR. Postindustrialna przestrzeń hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi będzie idealną płaszczyzną do nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych
z podmiotami administracji publicznej.

Idea Hunters to konkurs, który ma za zadanie pomóc młodym, uzdolnionym twórcom wejść na rynek pracy związany z reklamą, a dyrektorom agencji umożliwić znalezienie nowych obiecujących pracowników. Młodzi kreatorzy zmierzą się z zadaniem stworzenia projektu komunikacji reklamowej, co da im szansę sprawdzenia się w reklamowym realu.

Wystawa Mistrzów Reklamy to unikatowa prezentacja wybitnych twórców reklamy z imienia i nazwiska. Autorzy komunikatów reklamowych wyjdą z cienia agencji i pokażą się jako indywidualni artyści. Prace prezentować będą teamy kreatywne wytypowane przez agencje reklamowe.

W ramach festiwalu przygotowana została bogata oferta wydarzeń towarzyszących prezentujących najciekawsze zjawiska w dziedzinie reklamy:

  • Warsztaty – cykl spotkań z autorytetami w dziedzinie reklamy i promocji służący wymianie doświadczeń między uczestnikami festiwalu
  • Pokaz Shotsów – prezentacja dwóch bloków: Humor oraz New Directors
  • Gość Specjalny – spotkanie z Andrew Shobenem

więcej: www.addays.pl/wydarzenia-towarzyszace

Dodaj komentarz